Salı, Ekim 17, 2006

Radikal Genç'e haber olduk.. Havamızdan geçilmez..


Bugün yanda gördüğünüz haber ile Radikal Genç'te haber olduk. Haberi hazırlayan ve yayınlanması için gerekli tüm çabaları gösteren GePGeNç Düzenleme Komitesi üyesi AEGEE Ankara'dan Devin.. Istanbul'da başvurular nedeniyle çıldırmak üzere olan festival ofisine süper süpriz oldu, harika moral verdi..

Başka başka şehirlerden büyük bir ekibin, beraber çalışıyomuş gibi yapmadan, gerçekten beraber çalışmasının yarattığı güzel anlar, anılar bunlar..

"Vay be!" dedim bir kez daha ben bugün.. Vay be! Demek ki gerçekten farklı kurumların "bir şey" için beraber çalışması mümkünmüş. Demek ki "hep birilerinin üstüne kalır" her zaman doğru değil.. Demek ki bir fikir, birçok kişi/kurum tarafından sahiplenilebiliyor, ve kişiler/kurumlar kendi kimliklerinden vazgeçmeden yanyana gelebiliyor..

Abarttim gibi durduysa özür.. Gerçekten çok mutlu oldum.. Yazının yayınlanmasından bile çok mutlu olmuş olabilirim bu "kimlikli yanyanalık" durumuna.. (deviiinnn.. yaziya da mutlu oldum çok, o ayrı..)

Ohh!

b.a: Haberi Bilgi Universitesi'nin arşivinden aldığım için yazıda Bilgi Üniversitesi kısmı işaretli.. yanlış anlaşılma olmasın.. di mi? :O)

Hiç yorum yok: