Çarşamba, Ekim 18, 2006

Dediğimdediks'in dediği gibi...

Düzenleme komitesinin e-posta grubuna da yazdım. Ege'den başvurular sağanak halinde yağıyor. Bu işin sorumlularını bu sayfadan çok kısa süre sonra açıklayacağım. Artık TOG Ege mi desem, Ege Sosyoloji Kulübü mü desem bilemiyorum. O piti piti karamela sepeti... İsmen, teker teker... 5,5 milyar insanın gözleri önünde...

Bu arada - evet kabul ediyorum - bu e-günlükte en üstte hep benim yazım olsun istiyorum. Bakıyorum son dönemde kimler yazmış diye. Alemdar var sıkça... Devin var yeni yeni yazmaya başlamış. Gülesin de yavaştan gazlanıyor. Bir de Musa...

Arkadaşlarım, ben kendimi anlatamıyorum galiba. En üstte benim yazım olacak. Kapışmak isteyen varsa yarışalım. Bende haber bol. Mesela:

Soru: Şu ana kadar kaç örgüt başvurdu?
Cevap: 100+

gibi...

Asterix okuyanlar bilir. Galya köyünün bir şefi var. Onun bir karısı var. O ne derse o olur. Bu e-günlükte hep o karedeyiz. Aksini düşünen varsa hodri meydan... Ne de olsa 1,5 ay kaldı GePGeNc'e...

Hiç yorum yok: