Perşembe, Ekim 12, 2006

GePGeN�FeSTiVaL www.gepgencfestival.net

GePGeN�FeSTiVaL www.gepgencfestival.net

Devin Ankara'dan bildirmeyi gonulden bir borc olarak algılar ve bildirir...

da das das da das

Ankara'ya kartlar ulasmis ama Dvn dio ki kartlar nerede ?

ben de isterim cok artislik olmus die de eklio :)

bana ne bana ne :) ben de isterim bana ne

da das das da das

bi de toplanti varmis cumartesi..
ama uzakmis cok ankaraya istanbul ; dile kolay 600 km.. ses versek bagirsak duyulmaz di mi taa istanbullardan ?

hımm yoksa duyulur mu?

duyulmaz duyulmaz

o zamann ben de katilmak istiom ama istanbul uzak diyenler ne olcak o zamn?

telefonla mi katılsak ? bole tele konferans filan ? ama o da zor be

ee ne yapicaz ?

buldum !!! MSN :)

ne olur ne olur biz de katilalim... online katilalim olmas mı?

olur di mi?

:)

devin

Hiç yorum yok: