Cuma, Aralık 07, 2007

TANITIM


Bugünlerde birinci yıl dönümünü yaşadığımız festivalimizin ikincisi için hazırlıklarda artık daha da bir hızlanmaya başladı.. Sanırım artık haftaya fırtınalar estirmeye başlayacağız...


Artık bizim içimizdeki 2008 gepgenç festival efsanesini herkes konuşmaya başlayacak..Bu çok heyecanlandırıcı...


Afişler gecikmiş, 14 ocak yaklaşıyormuş, mailler gitmiyormuş...Geyikler bizi durdurabilecek mi bunlar? Ben net cevabı bugun buldum: HAYIRRR...


Ne kadar da gür çıkıyormuş sesimiz koordinatör destek destek deyince :)


Geyik bulamadım megafondan bağıran..Artık fare ile idare edeceğiz ...Pazartesiden sonra herkes festivali konuşuyormuş yurt içi ve yurt dışında :)


Ben mailleri görünce cok heyecanlandım hemen günlüge koştum..Belki murat'ın yanına koşsaydım daha da bir faydalı olurdum sanırım ama elimden bugun bu geldi :)


Haydi TANITIMMM'aaaa

Hiç yorum yok: