Perşembe, Ekim 05, 2006

vatandasa sorduk gepgenc nedir?

bu guzel bembeyaz blog sayfasını acarken motivasyonum farklıydı. biraz geyik cevirmekti amacım ama iste tam bu beyaz sayfa karsima ciktigi saniyelerde msn den aldigim ilginc sorularla bir anda tepetaklak olan duzenim beni farkli seyler yazmaya itti.

meraklandiniz dimi ? neymis su motivasyonu tepetaklak eden sey acaba?

"ben ulusal ajansa fon basvurusunda bulunacagim; arkadasim paranin EU dan gelecegini soyluyor; nedir bu EU? " sorusu gelen ilk yumruktu suratıma.

ama maalesef tek yumruk bu degildi :( dahasi da vardi.

"siz tecrubelisinizdir; 4 gruplu 30 kisilik 10 gunluk bir eylem 1 yapacagiz. tahminen ne kadar fon aliriz ?"

evet; tam da dusundugunuz gibi beynim darmadagin; gozum mosmor olmus; burnum ise sonuna kadar acilmis bir cesme vari kaniyordu. :(

sonra dondum; blog yazicam dedim...

vatandas yerine kendime sordum gepgenc nedir diye...

bir festivaldir en nihayetinde !!! deyip gecistiremedim tabi.

benim icin bu festival ; alin iste "genc" dediginiz; hep hor gordugunuz adamlar da uretebiliyor ! onlar da var! diyebilmek aslinda.

ulusal ajansi sagili inek gibi gorenlere proje oyle olmaz boyle olur gidin baska sagili inek bulun diyebilmenin yolu.

hicbirseyden anlamadan stkci olanlara bir tokat gibi carpivermek gepgenc !

belki bu adam pis gasa gelmis yaw diye aklinizdan gecireceksiniz ( ki geldim walla; yukaridaki konusmayi siz de yasasaydiniz gelirdiniz gasa; delirdim yaw ) ama bence bu festival sayesinde elimizde firsat varken en iyisini yapmaliyiz. degistirmeliyiz dunyamizi..

devin

( PS : bugun aegee diyarbakirla konustum 1 veya 2 otobus katilimci icin hem de imkanlari kisitli katilimci icn hem belediye hem de okulla gorusecekler ustelik kontaklari da cok iyi ... paylasim dedim )

Hiç yorum yok: